سایت پینک-لینک

سایت سرگرمی

سایت پینک-لینک

سایت سرگرمی

ترانه علیدوستی به فیلم کاناپه اضافه شد

ترانه علیدوستی

بعد از مدتی کش و قوس و وقفه ای که برای فیلم سینمایی کاناپه به وجود آمد در دهم شهریور همراه با بازیگرانی مثل ترانه علیدوستی و شهاب حسینی ( برنده نخل طلا ) کارگردانی این مجموعه سینمایی آغاز می شود .

سر انجام پس از توقف های پی در پی در ساخت این فیلم نامه (  ساخت این فیلم از اوایل امسال شروع شده بود ) ، فیلمبرداری این مجموعه به کارگردانی کیانوش عیاری از اوایل شهریور ماه آغاز میشود .

همچنین یک سرمایه گذار از سوی شهاب حسینی به کارگردان معرفی شده است تا این فیلم سینمایی به سرعت پیش برود و امیر قدسی مشغول انتخاب بهترین لوکیشن برای فیلم است .

در فیلم سینمایی ( کاناپه ) حضور شهاب حسینی و ترانه علیدوستی و مهدی هاشمی قطعی شده است . و مطمئنن حضور  زوج هنری شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در این فیلم جذابیت آن را دو چندان میکند . همچون در فیلم ( فروشنده ، اضغر فرهادی ) و ( شهرزاد ، حسن فتحی ) این دو در یک فیلم نقش آفرینی میکنند .

آخرین فیلم کیانوش عیاری به نام خانه پدری بود که صرف 3 روزتوقیف شد . و پس از آن  زمزمه  فیلم کاناپه و چال و چوله به گوشی می رسید که بالاخره در کمتر از یک ماه کارگردانی فیلم کاناپه آغاز میشود

پلمس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.